27 maj - världen är för stor

Ja det är den verkligen, nu när skolan är klar och betygen är satta (idag, skapligt nojjig!!!!)
så blev världen plötsligt väldigt stor..
Nu kan jag göra nästan vad jag vill, jag kan jobba vart jag vill och flytta vart jag vill.
Den 10 juni börjar livet, den 11 måste jag vakna upp till verkligheten.
Vad vill jag göra med mitt liv? Vill jag åka till Norge eller inte?
Vart vill jag bo? - På Öland så klart men vad vill min gubbe? Skulle vi klara oss där?
Iaf så är jag helt bombsäker på att jag vill leva tillsammans med min Daniel, min klippa!

Vad kommer att hända i framtiden? Kan jag stanna i Ludvika och ha en chans till jobb?
Orkar jag med människorna här? Både ja och nej..
Det är så mycket frågor, så mycket som rör sig i huvudet!
Jag kan göra nästan ALLT jag vill nu, shit!

En glad nyhet är att idag kom balbilderna från fotografen, hur fina som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0