17 maj - gårdagens känslor var gårdagens känslor

Har äntligen börjat hämta mig känslomässigt efter en omtumlande helg.
Börjar lugna ner mig, iaf just nu.

Inatt har det varit fullmåne och diverse underliga drömmar har förföljt mig i 2 dagar nu
oftast om spöken.
Hjärnspöken..

Nu ska jag göra något jag behövt göra vääääääldigt länge nämligen
Storstäda
Det är inte direkt det roligaste med fy f-n hur det ser ut här hemma.
Eftersom jag måndag-onsdag em jobbar som hemmafru så får jag väl offra mig!
Och belöningen blir en hårfärg, solarium och en känsla av välbehag.
Självklart förväntar jag mig en maaaasssaaa pussar av Min älskling Daniel :)
Fast Ninni har ju lovat att hjälpa mig lite så jag får väl inte ta åt mig all credit..
Hon kan få en puss hon också så hon blir nöjd ;)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0