Dag 5 - Vad är kärlek?

Som en god vän sa till mig "när man verkligen älskar någon är det viktigare att den är glad och mår bra än man själv"
Jag håller med fullständigt!
Men vad är kärlek egentligen?
Äkta kärlek för mig är när man inte kan vara utan en person utan att må dåligt, sakna och längta!
Det är att älska någon på ett djupare plan, när man har kommit "steget längre" i ett förhållande.
Det är när man helt enkelt behöver en person för att må bra.
Jag är verkligen KÄR i min Daniel, jag älskar allt vi göra, jag blir nästan helt hispig när jag tänker på
honom!

aah precis!

Sen har vi ju kärlek till familjen så klart, det måste vara den absolut starkaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0