Dag 2 - Min första kärlek

Kärlek betyder så himla mycket och jag måste säga att Daniel min nuvarande pojk verkligen
fått mig att inse vad kärlek är och hur det verkligen är att älska på riktigt!
Vist har jag som alla andra haft några enstaka tidigare förhållanden var av ett varade i
nästan två år.
Men inte ens då kan jag säga att jag var så kär som nu.
Det var nyförälskelse som sedan gick över till räddsla och det häll mig kvar.
Hade jag varit stark hade jag gått min väg myyycket tidigare.
Min vän Susanne berättade igår hur hon tolkar kärlek.
"När man verkligen älskar någon gör man allt för att den ska må bra och vara glad
och tänker inte så mycket på sig själv"
Jag håller verkligen med.
Jag tycker att Danne är min första kärlek då vi har något djupare och finare än det jag tidigare haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0