20 mars

Jag kastar in ett sånt här osammanhängade, okoncentrerat inlägg lite snabbt igen.
Jag är ju duktig på de!
Men jag kan inte koncentrera mig riktig och har inge intresant att skriva om...
Idag har pappsen handlat lite, eller ganska mycket åt oss, vilket behövdes!
Sen har vi setat hos Susanne och pratat skit i solen och så har även svärföräldrarna varit här och fikat.
Alltid trevligt!
Snart kommer fler fikagäster, blivande grannen Fredrik och Nikki!
Solen skiner och energin flödar, vinter och snö gör mig alltid så trött och deppig.
Det verkar som att all energi går till att längta efter sommaren...
Men nu sprudlar vårkänslorna och mycket blir gjort här hemma.
Uteplatsen är rensad på skräp och sopad, äntligen!
Nu fattas bara en hel del dynor, lyktor osv.
Och i sommar får det nog bli en liten "köksträdgård" där ute med en massa färska kryddor och fina blommor.
Det kommer bli härligt!
Nu känns det som att köket  är färdigdonat men prydnadssaker och så.
Så nästa projekt får bli hallen den är så tom!
Jag älskar vårat hem och ångrar inte en minut att vi flyttade ut hit.
Och spöken har vi inte sett eller hört vad jag vet, peppar peppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0