17 mars

Nu var det ett tag sen jag skrev!
Vad har hänt?
Jag har praktik just nu på okq8 i smedjebacken och skrattar hela dagarna, det är den bästa praktikplatsen jag haft!
Sen städar jag, tvättar och diskar i stort sett hela dagarna, haha.

Ja det är det som händer.
Sen planerar jag inför framtiden, snart dags för bal och student.
Sen ska jag ut i arbetslivet.. Den stora frågan är vart jag ska ta vägen?
Ingen aning, jag hoppas jag får bli kvar på ok efter praktikens slut!

Just nu känner jag mig väldigt kreativ och vill pyssla med en massa.
Jag fick iden av Anna-Marias blogg att slänga upp en väggtext i hallen!
Sen vill jag skaffa en bänk, måla om den och lägga på en tjusig dyna.
Sen vill jag ha några mysiga mattor och fina ljuslyktor.
När allt detta är klart känns det som att projekt hall är avklarat och jag kan börja på nästa projekt.

Jag har även under denna bloggpaus kommit fram till att i framtiden ska jag bli egen företagare
och börja sy kläder.





Senare idag funderar jag på att åka till mamma och pappa och beställa min balklänning!

Sådär en rörig och snabb uppdatering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0