Vilken skitdag


Idag är det en sån där skitdag då man känner att man behöver ha
vänner runt omkring en som kan få en att skratta!
Jag väntar just nu på en sådan vän.
Idag är jag trött, deppig och inte alls på topp.
Jag är trött på att ingen förstår och tar mig på allvar. Så nu har jag skickat iväg ett
brev som jag hoppas att jag kan få ett ordentligt svar på så att det kan bli en förändring.

Anna kommer hit idag, jag ska hjälpa henne att plugga lite.
Just ja plugga.. Projektarbetet känns som ett helvette just nu.
Jag är inte lat, jag är okoncentrerad och inte alls fokuserad.
Jag har en klump i mitt bröst pga av den jäkla skolan.
Gud tänk om någon kunde säga annat än "bit ihop det är inte långt kvar nu"
Givetvis är det inte långt kvar men det är slutspurten nu och det kanske vite bra om
man hade energi och ork att ägna skolarbetet en liten tanke, eller?

Nej nu ska jag fundera på om jag ska käka någonting eller om jag ska göra det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0