Vårat nya hem


Jag har nyss kommit hem från mamma och pappa, dem bjöd på mat!
Danne har varit och kikat in hur långt dem kommit med vår nya lägenhet och
han tog lite bilder.




Det ser helt underbart bra ut!
Där ser ni även en del av den gamla dörren mellan köket och sovrummet som jag älskar.
Och fönstret!
Gammalt men fräscht.
Efter att jag sett bilderna så känner jag att förvirringen och klumpen i magen börjar släppa, det här kommer bli bra, vi kommer att trivas.
Inte ens spökerna skrämmer mig längre, peppar peppar!

Idag har det minst sagt varit en underlig dag..
Jag har gått som i koma sen jag vaknade tills nu.
Jag har varit förvirrad och skrattat åt de mesta.
Så kan det vara ibland!

Danne jobbar eftertmiddag så jag är ensam och det är trist.
Ska försöka få hit Ninni en sväng.






Nej nu vill jag att klockan ska börja närma sig 23.30 så att det välbekanta
pirret och det glada humöret börjar bubbla upp i kroppen.
Lyckan för att Min Älskling snart är hemma

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men va fan..

Sa jag inte blogg.se direkt?

2011-02-16 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0