Städ och packdag.

Jag struntade i friluftsdagen som det var meningen att vi skulle ha idag..
-27 grader eller därikring är ingen bra temperatur för pulkarace!
Nej.
Så jag tänker stanna inne hela dagen och packa och städa.
Bara 2 dagar kvar nu och det finns en heeel del att göra.


Jag har suttit och letat igenom mina gamla bloggar efter spanienbilderna men dem finns inte..
Min högsta önskan just nu är att ligga på en sandstrand i något varmt land insmord i cocosolja och
med en fruktdrink och lyssna på havet.
ÅÅÅÅÅÅÅH. Dumma kyla, dumma vinter.




Lite kattmys såhär på morgonkvisten!



När Danne kommer hem ska vi spela monopol och mysa!
Han blev överlycklig för sin present igår
och för att cheescaken var så god, haha!
Jag älskar min Daniel Hjelm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0