10 månader <3


Tänk vad tiden går fort!
I 10 hela månader har vi, jag och Daniel hållt ihop.
De lyckligaste 10 månaderna i mitt liv!
Danne är min klippa, han finns alltid där och han är inte bara min
pojkvän och sambo utan också min bästa vän.
Jag är lyckligt lottad som har fått en sån fin kille!
Han minns alla månadsdagar bättre än vad jag gör, han har full koll på allt.
Han behandlar mig som en prinsessa och gör alltid så att jag känner mig trygg.
Jag älskar min fina pojkvän <3
18/4 2010<3




Förlåt, lika bild som igår men det är den enda jag har tillgång från i skolan!
Jag sitter i skolan, i datasalen och lyssnar på allt tjatter runt omkring.
Inte komstigt att man inte kan koncentrera sig, haha!
Jag ska göra ett ryck och göra klart en turism-uppgift och sen ett ryck och fixa
medelhavsbrunchen.
Sen tar jag nog helg.
OM inte mammas magsjukebakterier har slagit sig till ro i min mage.
Men det borde vara lugnt då min rumpa inte hade möte med hennes
toastol sist jag var där.
Dessutom har jag skrämt bacillerna med vitpepparkorn!

Nej ett ryck var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0