Dag 11 - Mina syskon

Jag hoppar över dag tio "det här hade jag på mig idag" och går vidare med "mina syskon".
Jag har fyra syskon, fyra bröder, de bästa bröder man kan ha!
Dem bor i närheten och vi har alltid haft bra kontakt.
Erik, Mikael, Fredrik och Johan.

Erik är den jag har allra bäst kontakt med och är även den som jag hör av mig till om jag är ledsen.
Han ställer upp i alla lägen, från att ge min enkla råd till att hämta mig på underliga ställen.
Erik är 6 år äldre än mig.
Jag önskar honom all lycka i världen!
Jag önskar ALLA mina bröder all lycka i världen!

Sen har vi Linnea, vi har alltid sagt att vi är systrar.
Vi har känt varandra hela livet, tillbringat varenda sommar tillsammans, delat allt!
Söta söta Linnea.
Och snart ska hon flytta, för att studera vidare. Hon är så duktig min syster, så himla duktig!
<3

Sen har vi "storasyster" Emma!
Mammas bästa kompis dotter. Emma är bra, riktigt bra!


Där har vi alla mina syskon och "syskon".
Dem bästa man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0