8 April

Sitter i min säng under en filt och är skapligt frusen efter en blåsig med trevlig eftermiddag
på Sväventyr. Det är riktig storm ute nu och jag börjar bli orolig att vi blir av med strömen
pga de hårda vindarna. Eller att det ska komma ett träd farandes genom fönstret.

Idag har jag sorgligt nog gjort min sista prektikdag på Okq8 och jag saknar redan hela gänget
som tagit så väl hand om mig de senaste tre veckorna. Jag är oerhört tacksam för att jag
fått vara där. Så nu väntar jag med spänning och förhoppning på att dem ska höra av sig om
sommarjobb!
Jag och Danne har även varit en sväng till svärföräldrarna idag och hälsat på!
Och Danne har varit på jobbintervju i Borlänge så han väntar med spänning
på deras beslut, jag med :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och eventuellt ska vi över till grannen och spela buzz.
Jag hoppas även att världens bästa Ninni kommer och hälsar på oss, en hel vecka har gått sen jag
såg henne sist och det känns!

Nej nu tror jag att hela huset blåser ner!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0