6 April

Jag förstår inte hur man kan bete sig så illa som vissa gör.
Hur kan man behandla en människa som mår dåligt, bara vill ha lite tröst
och vara lite snäll som om han vore utveckligsstörd och dum i huvudet?
Som om han vore den mest irriterande människan som finns..
I dont get it!
Och varför i hela friden bete sig som en 14-åring då man i själva verket ska fylla strax över
20 och har barn?
Nu är jag upprörd, ungefär lika upprörd som om någon skulle ha gjort på detta vis mot mig.

Snart är praktiken avklarad, jag vill inte lämna alla mina vänner på Okq8..
Jag ska ta vara på dessa två sista dagar.

Nu har jag en orolig katarr-kaffe mage som skulle behöva vila så jag får återkomma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0