29 april - underbara sol

LURADE!!!


Vädret idag har varit UNDERBART!
Gick ganska tidigt från skolan, blev hämtad av pappa i Ludvika.
Vi åkte "hem" till Sörvik och jag slängde mig direkt i solstolen och
njöööööt!
Sen fick jag tråkigt så då tog jag och krattade mammas häck (hahahah)!
Vilket jäkla slitgöra, varmt och självklärt blåsor i handerna.
Men det var det värt för lite motion och solbränna!
Jag tror att jag smittade av mig rejält när jag satte igång för pappa började tvätta av
bilen och fixa i carporten och mamma var i full fart med att packa löv och gräs i säckar.

Sen blev det en liten tur till Bärke när Daniel äntligen slutade jobbet.
En snabbvända.
Sedan hem, i kråkslottet var det livat må jag säga.
Men nu är det ÄNTLIGEN tyst!!!
Idag är det fredag vilket betyder att all stress släppt och det visar magen
genom att blåsa upp sig till en balong!

Imorgon valborg..
Och norbergs marknad med snutten!
Senare kommer luring hit och kalasar eftersom grannen drar till med fest.
Lär nog dunka huvudet i väggen några gånger för att klara av vissa av människor.
Tur tokNinni är med, det som går fel rättar hon till!




Nu ska jag snart tvinga Daniel att ha filmmys med mig!
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0