27 april - att det kan vända så fort..

.. från överdriven lycka till oro och ledsamhet.
från att sväva på rosa moln och vara blind till att se verklighetten i vitögat.
en fight mellan livet och en och en tjej som kanske inte var så bra som hon trodde.
alla dessa uppförsbackar har uppenbarligen inget slut och jag har ditt liv som exempel.
ska jag behöva bli likadan?
ska jag få lov att slåss mot verkligheten varje dag för resten av mitt liv?
att aldrig kunna njuta av livet och vara lycklig är lika som att vara död.

hur ska man kunna hjälpa någon när man själv känner sig hjälplös?
och man vill, vill mer än man någonsin velat, men inte kan
hur gör man då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0