11 april - Underbara vårdag

Idag har jag och grannen tagit oss en rejält svettig men härlig promenad
och även fast det inte var direkt molnfritt snarare lite mulet så värmde solen.
Det är härligt, då är våren och sommaren verkligen på väg!
Och om 1 vecka och 2 dagar så får vi känna på sommaren ännu mer för då åker vi till
Öland, jag, danne, ove och berit, det ska bli så mysigt.
En hel del vårtecken har jag sett idag också, tussilago, myror, humlor (som häll på att skrämma skiten ur Susanne, hehehe) och en liiiiten viiiiidrig ödla!
Jag längtar ner till Öland nu, äntligen kommer vi iväg efter en hel vinters väntan.
Äntligen får man koppla bort allting ett litet tag.

Jag har även träffat Ninni idag en sväng, söta, goa Ninni <3




Om ett litet tag så ska jag gå över till Susanne och kika på Harry Potter.
Och snart ska jag börja lägga in nya bilder på datorn så det bli lite variation!

Men här kommer iaf en väldigt ful men härlig sommarbild från Öland förra året.
Min älskling är snygg som alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0